Framantari


Cred ca de-a lungul suferintelor si a timpului, mi s-a erodat simtul realitatii si astfel nu mai empatizez cu cel din fata mea.

Am rezonat sau nu? Am inteles ce a fost sau doar setea de emotii m-a facut sa ma exaltez si mai rau, sa sper…

E ca si din cauza a prea multor tentative esuate de te conecta la un sistem acesta se blocheaza. La fel si eu, din prea multe dorinte inabusite de realitate si din prea multe iluzii desarte m-am pliat la o anumita stare de lucruri: adulmecare, refuz din speranta de mai mult interes, suspans, abordare, cucerire, extaz si paranoia: proasta interpretare a semnalelor si de asemeni semnale alamibicate ba chiar contradictorii care nu fac decat sa ma autosaboteze.

Dar nu ma pot abtine, acesta este calapodul si nu stiu cum sa ma re-educ.  Sufletul meu este disciplinat dar mintea mea e intortocheata.

Finalul e intotdeauna acelasi: mut. Desfasurarea pe repede inainte. Iar eu stau si deapan amintirile prea sarace in imagini dar atat de bogate in intensitate si neintelese chiar si in acest moment.

Unde se scurtcircuiteaza totusi lucrurile? Unde se deschide prapastia?

Stiti ce cred? Ca oricata disciplina este, oricata logica si comunicare exista, atunci cand ne e frica de noi, nu reusim nimic. Daca nu pasim cu incredere si deschidere fata de noi si celalalt nu reusim.

Iar daca instinctul ne spune sa fugim? Daca vorbele sunt altele decat semnalele sau faptele? Cum discernem esenta? Cat de timpuriu ne dam seama de bun mers al lucrurilor?

De ce evenimentele se incapataneaza  sa se comprime, sa se precipite, in timp ce eu imi tanjesc dupa ele iar  orice incercare de a le face sa dureze de fapt le duce spre final. Partea buna e  ca intensitatea creste cu fiecare experienta, iar calitatea emotiilor la fel.  Totul se perfectioneaza si , paradoxal, se eficientizeaza. Nu ai nevoie de mult timp pentru a-ti da seama ca nu exista viitor cu o anumita persoana ci doar o aventura extraordinara de care nu te poti detasa si dupa care tanjesti mai mult decat dupa o relatie de lunga durata.

Leave a Reply

