Tu


Nu inteleg cum ai reusit in atat de putin timp sa ma intoxici cu tine. Noaptea si ziua sunt la fel de pline de tine, adorm si ma trezesc cu imaginea ta. Ma sufoc de atatea trairi. Orice as face nu ma pot indeparta de acest foc. Ma mistuie si nu ma mai satur de flacarile lui. Aleg singuratatea gandurilor mele dar nu ma indepartez de tine.

Desi corpul meu a fugit inainte de a ma demasca in fata ta, mintea a ramas la tine, iar tu ai ramas indiferent, nu m-ai oprit din alergat. Orice femeie isi doreste sa fie salvata. Dar tu nu ai ales sa fii salvatorul meu. Ai intrat in toti porii mei prin atingeri sfasietoare, ai acoperit tot trupul meu cu palmele tale dar l-ai lasat dezgolit in zorii zilei.

Nu inteleg cum eu simt  fiecare rasuflare a ta iar tu nu spui nimic.

,,Tacerea ta sparge timpane’’!

Cum sa dau timpul inapoi? Cum sa iti arat ce nu pot sa iti spun? Cum sa te indrept spre mine?

Stiu ca nu esti cel cu care voi ramane, dar ma mai agat de sentimentul de a lupta cu mine…pentru tine.

Leave a Reply

